2013. szeptember 12., csütörtök

Secret :)


    MÁSFÉL ÉV MÚLVA:
Már két éve, hogy megismerkedtünk Harry-vel. Azóta minden rendben van, őrülten szeretjük egymást! Közbe felvételiztem egy egyetemre, ahol pszihológiát tanulok, ha minden jól megy 4 év múlva már Dr. Alice Thomson leszek, Vagy talán Styles? Ezt még nem tudom, de az biztos, hogy a kapcsolatunk nagyon erős! Közbe Harry nagybácsi lett, Gem-nek született egy tündéri kislánya Diana. Olyan kis édes, mindig mosolyog mindenkire. Harry igazán jó nagybácsi, odavan az unokahúgáért. El sem tudom képzelni, hogy majd a saját gyermekét hogy fogja szeretni...Remek apa fog válni belőle!

   Harry szemszöge:
Sok minden történt ebben a másfél évben, de a legfontosabb, hogy Ali-vel még mindig nagyon szeretjük egymást. Pont ma van, hogy 2 éve megismerkedtünk, igy elviszem vacsorázni egy elegáns étterembe. Csak nem tudom, hogy hova:
  -Louis, egy kicsit gyere ide. - kiáltottam át a lépcsőről a nappaliba.
  -Mondjad, mi az?
  -Gyere fel a szobámba. - hivtam magam után.
  -Oké de mondjad! - kezdett el türelmetlen lenni.
  -Hát az a helyzet, hogy Ali-vel már 2 éve együtt vagyunk és nem tudom, hogy hova vigyem el vacsorázni...- néztem Louis-ra kétségbeesetten.
  -Huuu tényleg azonban én is készülhetek...Hát Harry figyelj! Fogalmam sincs! Szerintem ne menjetek étterembe, hanem valahol itt a városban egy romantikus helyre vidd el, ahol csak ti ketten vagytok. - vakarta meg közbe Louis a tarkóját.
  -Oké, köszi szépen, sokat segitettél! - összepacsiztunk majd megöleltem, majd kocsiba szálltam.
Majd megkaptam a megfelelő és felejthetetlen helyet. Biztos, hogy tetszeni fog neki. De kéne valaki, aki egy kicsit lefoglalja...De ki legyen az?...Ááá, megvan, Miranda. Ő tökéletes lesz, úgyis elköltöztek a 1D házból ( de még ott is szoktak lakni), de ott majd elfoglalja magát, amig én készülődök:
   -Miranda szia! - hivtam fel telefonon.
   -Szia Harry, mit csinálsz?
   -Épp meglepetéssel készülök Ali-nek és kéne a segitséged.
   -Oké, mondjad miről van szó. - nagyon lelkesnek tűnt.
   -2 éve, hogy együtt vagyunk és...- de erre nem engedte, hogy mondjam tovább.
   -Ne is mondj semmit se, felhivom, hogy jöjjön át. - hát ez hamar ment.

   Miranda szemszöge:
Miután beszéltem Harry-vel azonnal felhivtam Ali-t. Szerencsére volt kedve feljönni. Úgy gondoltam, hogy megnézünk valami filmet vagy elviszem egy pihentető masszázsra. Úgy döntöttünk, hogy masszázsra megyünk:
   -Köszi, hogy elhivtál. Nagyon jó itt! - ujjongott Ali.
   -Szivesen, de most nyugodj meg és csak lazits! - mondtam egy kicsit előkelő, úri hangon.
   -De hiányzik Harry, úgy volt, hogy az egész napot együtt töltjük...- csalódottnak tűnt...
   -Még van időtök együtt lenni, talán egy egész életen át! - kacsintottam rá, de nem nagyon viditotta fel.
   -Igazad lehet...
   -Csak lehet? - rimánkodtam rá. - Nekem mindig igazam van édes! - közbe játszodtam a sértődöttet.
   -Na jó, legyen igazad! - adta be a derekát Ali.
*Kijöttünk a masszőrtől hamar megnéztem a telefonom, hogy keresett-e valaki, Harry irt sms-t: "Ha végeztetek, akkor gyertek ide a házhoz, de ne gyertek be a nappaliba, mert készülök, hamar vidd fel az emeletre és vegyen fel valami elegánsat. Egy percre se hagyd magára!!! :) köszi :*"
Oké, bár én is kiváncsi vagyok, hogy mire készül. Mivel már nem volt más programunk gondoltuk, hogy elindulunk hazafelé. Megérkeztünk:
   -Miranda várj egy kicsit, még be kell menjek a konyhába. - na azt már nem, inkább elráncigáltam. - Mira, most miért ráncigálsz? Nem ihatok? - nem mondhattam semmit sem, úgyhogy csak húztam.
   -Bocsi, de most fontos dolgunk van.
   -Szabad tudnom, hogy mi? Amióta kijöttünk a masszázsról, azóta olyan furán viselkedsz...Jól vagy?
   -Persze, hogy jól vagyok. De vegyél fel valami elegáns rucit! - láttam, hogy nem érti, hogy mit akarok kihozni belőle. - Ali talán lebetűzzem neked, hogy öltözz? - lehet, hogy nem kellett volna igy reagálnom, de azt akartam, hogy minden rendben legyen.
   -Oké, de hova megyünk?
   -Meglátod! - kezd egy kicsit feszélyezni ez a titkolózás, de nem csalódhat bennem Harry.
   -Jó, meg se szólalok! - emelte fel a kezeit és mint egy kis robot engedelmeskedett nekem. Miközbe öltözz a furdőben én irtam Harry-nek egy sms-t, hogy mindjárt kész van.
   -Na milyen? - közbe megpördült, mint egy hercegnő. Nekem az állam leesett, hát még Harry-nek...
   -Tökéletes! - mondtam elvarázsolva.
   -Na akkor mehetünk?
   -Persze! - és kijöttünk a szobából. Majd lassan jöttünk le a lépcsőn, ekkor meg elénk ugrott Harry és a kezében volt egy szál rózsa.
Elképesztően jól nézett ki...Ali-nek meg elállt a szava. Olyan szépek együtt!
   -Hölgyem, megtisztelne ha velem töltené a ma estéjét? Kérem karoljon belém! - kérdezte Harry és karját nyújtotta Ali felé, hogy karoljon bele. Mi meg a többiekkel csak ámulva néztük őket.
   -Szives örömest! - majd mint egy hercegnő kezdett integetni Ali. Olyan mint egy filmben és mi a srácokkal lettünk volna a házvezetők.

2 megjegyzés: