2013. szeptember 2., hétfő

36. Tattoos! :P


   3 hónappal később:
Épp a srácokkal üvegeztünk, ami abba torkollott, hogy be kellett vállaljunk dolgokat. Kötelező volt! Louis át kellett menjen a szomszédba teljesen pucéran és be kellett csengessen, és még beszélnie is. Persze mi nagyon élveztük és még le is filmeztük az összes hülyeséget. Holly bele kellett másszon egy kukába, ami valjuk be nem lehetett valami kellemes...Aztán jöttem én:
   -Ali nem lenne kedved csináltatni egy tetkót? - kérdezte Zayn.
   -Hát...nem nagyon, bár gondoltam, hogy csináltatnék, de nem tudom...de ha jobban belegondolok egy tetkótól nem lesz semmi bajom.
   -Ez a beszéd! - mondta Niall és összepacsiztunk.
   -De csak akkor ha én választhatom ki, hogy mi legyen és nem lesz nagy. - szögeztem le elhatározottan. Nem szeretem a nagy tetkókat és azt se ha tele van vele valaki.
   -Oké, legyen, még ma megcsináltatod! - mondta keményen Louis.
   -De srácok...- erre félbeszakitottak.
   -Semmi srácok, megcsinálod és kész! - erre már bekussoltam. Fel is mentem a laptopért és keresgéltem a neten. És meg is kaptam.
   -Srácok megvan! - rohantam le a lépcsőn. -Vagyis megvannak! - 2-t csináltatok.
   -Na lássam! - mondta Zayn, kiváncsi voltam mit szól hozzá.
   -Ez nagyon menő!
   -Köszi. - de Harry?
   -Szivem mit szólsz, milyenek?
   -Nagyon jóóó! Tetszik! - lehet, hogy még én is megcsináltatom.
És ezzel el is mentünk egy tetoválóhoz, a srácok is hozzá járnak.
   -Sziasztok! - mondta kedvesen Joe. - Miben segithetek?
   -A barátnőm szeretne 2 tetkót. - mondta Harry és bemutatott neki.
   -5 perc és megcsinálom! - leültünk. Nagyon szoritottam Harry kezét, borzasztóan féltem, hogy fájni fog.
   -Ali nyugi! Nem lesz semmi, de annyira szoritod a kezem, hogy a vérkeringésem eláll. Majd  ülhettem bele a tetováló székbe. Eléggé fájt, de Harry egész végig fogta a kezem és azért jobban éreztem magam.
   -Kész is, ügyes voltál! Gyere nézd meg! - amikor megláttam az állam lesett, olyan jó lett.
   -Köszi Joe! - és megöleltem, majd hazamentünk.
*De készülődhettünk is holnapra, mivel Gemma férjhez megy. Szegény Harry még mindig nehezen tudja felfogni, hogy a nővére férjhez megy. Összepakoltunk, majd indultunk is, ott alszunk.
*Már fel volt diszitve a ház, minden gyönyörűen volt megszervezve. De még volt mit tenni. Gemma azt se tudta, hogy mit csináljon annyira ideges volt, de ez érthető. Hiszen ez óriási lépés a kapcsolatukban. Bár nem ismerem a vőlegényt, de biztos, hogy ő is olyan kedves mint Gemma.
   -Ali légyszi feljössz a szobámba? - kérdezte Gem.
   -Persze, mi a baj?
   -Semmi csak gyere. - nem tudtam elképzelni, hogy miért hiv fel.
   -Mondjad. - közbe becsuktam az ajtót.
   -Fontos amit mondok. Harry-ről van szó. - erre meglepődtem, azt hittem, hogy mást akar mondani.
   -Látom, hogy nagyon szeret Harry, teljesen beléd van bolondulva, soha egy lányt sem szeretett ennyire. És mondta, hogy veled el tudná képzelni az egész életét.- még mindig nem értettem, hogy mit akar ebből kihozni. - Nagyon szeresd őt! Megérdemlitek egymást! Soha nem mondtam ilyet, még a legjobb barátnőmnek se. De akinek mondtam, azok együtt is maradtak, és ezt komolyan gondolom. Jól álátok egymásnak! - jól esett, hogy ezt mondta. De még csak fél éve vagyunk együtt...
   -Köszi Gem! - és megöleltük egymást. -De ti is legyetek boldogok Austin-nal!

2 megjegyzés: