2013. szeptember 8., vasárnap

Unforgettable concert! :)


    Harry szemszöge:
Hamar összepakoltunk Ali-vel, aztán indulhattunk is haza. Elköszöntünk anyuéktól, meg Gem-éktől. Nehéz itt hagyni őket, ahányszor elmegyek itthonról anyu mindig sir, még nehezére esik látni azt, hogy elmegyek, és kitudja, hogy mikor jövök haza. Talán már 2 hét múlva itthon leszek, vagy 2 hónap múlva?
Beszálltunk a kocsiba és elhajtottunk.

    Ali szemszöge:
Ez az esküvő olyan volt, mint egy tündérmese. Mindenki mosolyog és boldog. Harry-nek is sikerült a beszéde, engem is nagyon meghatott. De be kell valljam, hogy mi közbe beszélt elképzeltem a mi esküvőnket. Fura hiszen még csak fél éve vagyunk együtt, de ez nem számit. Erősnek érzem a kapcsolatunkat!
*Hazaértünk. Látszólag minden rendben van, a ház még nem gyulladt ki, a kertben pedig nincs semmi széthajigálva, de mi lehet bent? Besétáltunk Hazza-l és semmi pokolra utaló dolgot sem láttunk, de alig mentünk be a nappaliba egy új arcot vettünk észre. Ismerem őt! Csodálkozva mentünk egyre beljebb:
  -Sziasztok, na milyen volt az esküvő? - kérdezték egyszerre.
  -Nagyon szuper! De...- erre felugrott Zayn, tudta, hogy be kell mutasson valakit.
  -Gyertek üljetek le! Szeretnék mondani valamit. -ketten Harry-vel már tudtuk, hogy mit akar mondani. - Hát most már nem vagyok magányos farkas, van barátnőm és ő Perrie Edwards! - ekkor felállt Perrie.
  -Sziasztok, örülök, hogy megismerhetlek személyesen is! - mondta Perrie teljesen feldobódva. Kedves lánynak tűnik.
  -De ti mióta is vagytok együtt, vagy hogy találkoztatok? - kérdezte Harry. Elég érdekes helyzet, mert csak 2 napig nem voltunk itthon, de már barátnője van.
  -Hát ez úgy kezdődött, hogy mi már rég ismerjük egymást...Egy fesztiválon ismerkedtünk össze és megadtuk egymás számát. És rengeteget beszéltünk telefonon keresztül. Aztán titokban randiztunk és hát akkor jöttünk össze. - mondta Zayn, és közbe végig ölelték egymást. Nagyon édesek!
  -De még mindig nem értem, hogy mért kellett titokban randiznotok, hiszen nekünk bármit elmondhatsz...- mondta Hazz.
  -Ezt jól tudom, de drága Louis tuti, hogy szét kürtőlte volna! Igy is még nem akartam bemutatni, de meghallotta, amikor épp beszéltünk és kiszedett belőlem mindent. - vágott egy kicsit gúnyos arcot Zayn és közbe Louis-t nézte szúrós tekintetével.
   -Jól van na, de tudjátok, hogy milyen kiváncsi vagyok! - kezdett durciskodni, de Louis már csak ilyen, nem csalódtam benne.
   -Hát persze Louis, mi igy szeretünk gyere ide öleljelek meg! - annyira kis édes, nem kéne egyfolytába cikizni ezért.
   -Köszi Ali, hogy megértessz!
   -Mindegy, a lényeg, hogy együtt vagytok és boldogok vagytok! Sok sikert! - örülök, hogy végre Zayn is beadta a derekát. Na meg a választása sem rossz..Gyönyörű lány Perrie!
   -Csak egy a baj! - kezdte el baljóslóan Liam. - Turné van! És ma este koncert! - erre mind egy "ja, tényleg" fejet vágtunk.
   -De ti is jössztök csajok! -mondta Niall.

    Koncert:
A fiúk hamarabb el kellett, hogy menjenek, hiszen még a koncert előtt tartottak dedikálást, addig mi nyugodtan el tudtunk készülni. Erre esett a választásom.
Majd elindultunk, hamar még hátramentünk a srácokhoz sok szerencsét kivánni, majd elkeveredtünk a rajongók között. Aztán megkezdődött a koncert. A Best Song Ever-re vonultak be nagy ugrálva és mi együtt tomboltunk a közönséggel, eszembe jutott az az időszak, amikor még nem ismertem Harry-t, már akkor odavoltam érte, s mit meg nem adtam volna, hogy a koncertjükre elmenjek...Ahogy a szobámba tomboltam és énekeltem a számaikat, vagy amikor meghallottam a tv-ben őket...Hmm, rég volt! S most meg a barátnője vagyok! Felfogni is nehéz...Sikerült melléje férkőznöm, de ő választhatott volna mást, mégis én vagyok neki az egyetlen!
* - Most pedig következzék a What Makes You Beautiful, ezt a számot a világ legszebb nőinek küldjük, akik nélkül most semmi lenne az életünk! - kiáltotta be Harry. E közbe mindvégig rám nézett. Én meg csak óriási vigyorral a számon néztem őt, azt hittem, hogy az erő kimegy a lábamból! Pont mint a legelső 1D koncerten...
   -És most jöjjön a Kiss You! Baby be mine tonight, mine tonghit, baby be mine tonight yeah! - énekelte Niall és egy igazán macsós fejet vágott, amire Holly, mint egy őrült felsikitott.
Észrevettem, hogy a srácok kicsit el vannak lágyulva, mindegyikőjük ki-ki néz, főképp a Summer Love cimű számnál. Harry az egyik magashangnál rám nézett és olyan...huuu, el nem tudom mondani milyen érzés tőrt ki belőlem. Jött, hogy felugorjak a szinpadra és megcsókoljam! Eszméletlen!
Majd Louis is ugyanezt tette Kelly-vel.
Alig győztük egymást ébresztgetni a rózsaszin felhőkből! Odáig voltunk értük! De egyszer csak Harry elfelejtette a szöveget, addig-addig szemeztünk. De Liam szerencsére nem blokált le igy elénekelte Harry részét. Én egyből észrevettem, hogy baj van. A srácok persze ezt élvezték, főképp Zayn. De Harry jól megdorgálta Zayn-t.
Zavarban volt, még soha nem történt vele ilyesmi, de én édesnek tartottam...Ajjj...nem tudok betelni vele!!!
Majd eljött a koncert vége. Elköszöntek, majd mi hátrarohantunk a backstage-be.
   -Huu, csajok ez valami...valami...
   -Eszméletlen volt! - egészitettem ki Miranda-t.
   -Szegény Harry elfelejtette a szöveget. - nevetett Perrie. - Nagyon jó hatással vagy rá Ali! - közbe oldalba bökött.
   -Azért elég kellemetlen lehetett...- mondta Kelly. - De Louis! Ah, olyan édes! - ekkor az öltöző ajtajához értünk.
   -Sziasztok srácok! - ekkor mind lerohantuk őket és mindrnki a párja ölébe volt ülve, pár percig csak csendben ültünk, majd Niall elkezdte énekelni a Little Things-et: "I won't let these little things slip out of my mouth,But if I do, it's you, oh it's you, they add up to,I'm in love with you and all these little things."
Nagyon romantikus pillanatok voltak ezek, mondhatni 5-ös randi.  
Olyan jó érzés tudni, hogy van akire számithatunk, hogy van akihez odabújhatunk,  vagy elég ha egymásra nézünk és elmondjuk, hogy szeretlek. Van aki odafigyel ránk és óv, vagy tiszta szivéből szeret. Ezek a kis dolgok lehetővé teszik, hogy igazán boldog életet éljünk. Mert ezekből a kis dolgokból lesznek nagy dolgok!

2 megjegyzés: