2013. augusztus 30., péntek

35. Sweet dream and insanity!

 
    Harry szemszöge:
Annyira örülök, hogy Ali is el tudná képzelni az életét velem...Lehet, hogy furán hangzik, hogy már ilyen hamar családról álmodozok, de épp ez a fura benne, hogy eddig egy lánnyal sem éreztem ezt. Mellette vagyok boldog! Úgy gondoltam, hogy jobb ha elmondom részletesen az álmomat:
   -Ali, lenne még valami az álommal kapcsolatban...- erre felkapta fejét.
   -Mondjad!
   -Ez nekem még mindig olyan...
   -Harry tudod, hogy nekem bármit elmondhatsz! - erre egy "tudom" fejet vágtam.
   -Hát, úgy történt, hogy karácsony volt, épp diszitettem a fát, amikor 3 kis lurkóval besétáltál. - láttam, ahogy Ali szeme felcsillant, én meg csak mosolyogtam - Volt 2 nagy fiú, azt hiszem hogy ikrek voltak és volt egy pici lány is, de a nevükre nem emlékszem .Csak ültünk mi 5-en a fa körül, nem szóltunk egymáshoz, csak mi ketten néztük egymást és tátogtuk, hogy szeretlek.
    -Harry...ez...
    -Én már sokszor megálmodtam dolgokat, amik beteljesültek, és ha ez is...
    -Akkor mi leszünk a legboldogabbak!
    -Az biztos!
Ezután meg lesétáltunk az emeletről, mert lassan kellett induljunk. Szerintem Ali is jól érezte magát. De előbb még anya elhivott beszélni:
    -Kisfiam, kiváló a választásod! Nagyon helyes, inteligens lány Ali, hozzád való, becsüld meg!
    -Megigérem anya, de most mennünk kell!
    -Hát rendben, de gyertek máskor is!
    -Jövünk nyugodj meg! - megöleltük egymást, kaptam egy nagy anyai puszit és indulhattunk is.

    Megérkezés:
Nem tartott sokáig a nyugalom, mert a többiek épp pizzát sütöttek és az egész ház, de legfőképp a konyha úgy nézett ki, mintha háború lett volna, tiszta liszt minden. Gondoltuk, hogy mi is beszállunk Ali-vel. De egyik jobban nyafogott mint a másik, Niall türelmetlen volt, egész végig a csajok nyakán lógott. Louis egy kanállal kergette Liam-et, Zayn meg nagyon telefonált és mind olyanokat mondott, hogy szeretlek, majd találkozunk, ne hizelegj! Mi van itt? Alig tesszük ki a lábunk már mindenki megbolondul!
De úgy gondoltuk, hogy jó móka. Ali-vel szórtuk egymásra a lisztet:
    -Nemár Harry! Ezt még visszakapod!
    -Akkor kapj el! - elkezdtünk kergetőzni a házban. Majd nagy csikizésbe kezdtünk, ami persze Ali gyengéje. Hahaha...
    -Fejezd be Harry, kérlek!
    -Szeretem, amikor megadod magad...- néztem perverzen, de ekkor ránk nyitott Louis.
    -Hupsz! - csak ennyit tudott mondani.
    -Neked is szia Louis! - közbe leszálltam Ali-ről.
    -Talán egy bocsi elég? - nézet úgy mint egy kisegér, erre Ali az ablak felé fordulva elkezdett röhögni. Belőlem is kijött. Majd hallottuk ahogy Niall jön orditva, hogy kész a pizza. Mindenki lefutott és máris ehettünk. Mint a kannibálok, akik már rég nem ettek pont úgy ettünk mi is. De ekkor bejelentették, hogy elindul a turné jövő héten. Erre mind elhallgattunk. Ez azt jelenti, hogy a fiúk alig lesznek velünk...De a szomorkodást hamar felváltotta a jókedv. Úgy döntöttünk, hogy megnézünk egy filmet a Felhők Fölött 3 Méterrel-t. Annyira szeretem azt a filmet, el is érzékenyültem közbe. Egész végig Harry-hez voltam bújva, olyan kis kényelmes...

2 megjegyzés: