2013. június 18., kedd

Mi ez az érzés?

      Hazafelé gondolkoztam, nem tudtam hogy mit gondoljak erről a találkozásról, eléggé meglepett.Furán érzem magam, olyan mintha belül égetne valami de egyben nyomaszt is.Mi ez az érzés...?
   
     HARRY SZEMSZÖGE: Fuuu... ez durva volt, ennyi lányt egy helyen... sokszor úgy érzem hogy elegem van a sztárságból, a zaklatásból. Nem szeretem amikor utánunk rohannak meg sikitoznak, persze már megszoktuk, de...Mindegy is. Az a lényeg, hogy találoztam egy csodaszép lánnyal akit Alice-nek hivnak. Épp eleredt az eső és a cetlieit elejtette, gondoltam segitek neki, nem fordult felém, mintha csak a földnek beszélt volna, próbálta elfedni arcát, hogy ne vegyem észre, hogy sir , de én észrevettem. Nagyon le volt hangolódva, még szerencsétlennek is nevezte magát, márpedig nem szeretem ha egy ilyen gyönyörű lány ilyet mond, inkább én vagyok a szerencsétlen, kétbalkezes xD. Majd fejét felemelte. Amikor szemünk találkozott hááát esküszöm azt hittem hogy azonnal meghalok... Nem birtam levenni a szememet róla, de ő sem. Az erő szinte kiment  a lábamból. Sok lánnyal találkoztam már, de ez a nézés más volt... Mintha megmarkolták volna  a szivemet és egyet pengettek volna rajta. Ilyet soha nem érztem... Szegény eléggé zavarban volt, de nem is csodálkoztam. Szeretem ha egy lány zavarban van, olyankor nagyon aranyosak, de ő... :))) Meghivtam egyet sütizni, hihetetlenül jófej volt, rabul ejtett. Nem tudtunk sokat beszélni, ki is voltam bukva, hogy csak keveset tudtunk beszélni, de én megkeresem akárhol is van...

      ***Hazaértem.Már Kelly fel volt kelve és szokása szerint járkált fel-alá és kereste a kávéját, én szótlanul odadtam neki és bambulva leültem a székre. Észrevette, hogy valami nincs rendben:
    -Mi a baj Ali? Olyan fura vagy. Történt valami?- kérdezte aggódóan.
    -Hááát nem tudom.- válaszoltam unottan.
    -Necsinááld! Mondjad!- nyavalygott rám.
    -Találkoztam Harry Styles-el és mielőtt megkérded, ő az a Harry a One Direction-ből. Erre Kelly mint aki nem normális elkezd ugrálni és sikitani. Sajnos hamar lázba tud jönni.
    - Dehát ez hihetetlen, de nem látszassz valami boldognak.
    - Igen mert azt hittem, hogyha találkozok vele akkor szétvet a szerelem, a zsongás, de... Kelly!-Nem érzem azt a nagy lávafergeteget a szivemben. :( Mi van velem esküszöm???
    -Nemár! Semmi baj, mindig nem lehet első látásra szerelmes lenni. De legalább elkérte a számodat?- mondta lelkesen.
    -Nem.- elvoltam kenődve.
    -Sebaj, majd megkeressük! - kacsintott rám.
    -Nem! Nem akarok vele találkozni!
    -Te most tényleg hülye vagy, vagy csak az időjárás játszik azzal a szépséges agyaddal?- tiszta vörös volt a feje és szemeit kidüllesztette. Ilyenkor olyan félelmetes... - nyugi elintézem én. Hát igen, Kelly ilyen, imádja feszegetni a határokat és vele együtt engem is.Majd felléptem Twitter-re.Egy csomó üzenetem volt és legtöbbje arról szólt, hogy láttak Harry-vel a cukrászdában, meg hogy milyen jól elvoltunk és hogy cukik vagyunk. Na persze, vonogattam a vállamat.Ekkor valaki csengetett. Ki a fene lehet ,gondoltam.Egy futár állt kint kezében egy óriási csokor fehér rózsával.Elvettem tőle és láttam egy fehér kis kártyát is közötte.

         

Ez állt benne: Szia Alice! Habár pár órája, hogy találkoztunk,rengeteget gondoltam rád! És egyszerűen nem tudlak kiverni a fejemből, mindig rád gondolok, amikor egymás szemébe néztünk hirtelen elöntött a melegség.Az arcod , hiába hogy könnyes volt, valahogy megmarad. Az arcvonásod, a szemed...Nagyon szeretnék veled találkozni újra.Ha akarod gyere el a közeli park szökőkútjához holnap este 7 órára.Én ott leszek.        --Harry--

Miközbe olvastam muszáj volt nekitámaszkodjak a falnak és a hajamba túrtam...Nem tagadom megérintett ez a levél, de nem tudom, hogy elmenjek-e? Egyszercsak Kelly kikapta a kezemből a levelet és elkezdett futkározni a lakásban, én meg utána. Majd elkiálltotta magát:
    -ÁÁÁÁ Ali ezt nem hiszem el Harry randira hivott!!!!!!!! Figyelj. Hamar keressünk valami döglesztő ruhát! - mondta izgatottan.
    -Drága Kelly Amy Richardson! Először is ez nem randi, másodszor úgysem megyek el, harmadszor úgyis holnap lenne. Erre azonnal kiakadt és addig-addig győzködött, hogy rávett , hogy elmenjek.De jól teszem? ...


2 megjegyzés: