2013. június 30., vasárnap

Little Things


    Másnap reggel:

Mindenki hamar összekapta magát, mire felkeletem mindenki kész volt. A fiúk bepakoltak a kocsiba, én meg Niall még összeszedtünk pár kaját, nem lehetünk elég biztosak, hogy elég-é a kaja.Örültem, hogy megyünk sátorozni, mindig az jut az eszembe, hogy mennyit táboroztunk a családommal. A tábortűznél amikor énekeltünk és kergetőztünk...az mindent megért, de már semmi sem olyan mint régen...Nade most biztos jó lesz! Már 9 óra volt , amikor elindultunk otthonról, egész végig énekeltünk és kellett hallgassuk Lou hülye vicceit...mindig kiakaszt és egész úton szivatott engem meg Harry-t. Gonosz a kis répasrác! De mi igy szeressük, nagyon találnak Kelly-vel :P . 2 óra utazás után megérkeztünk egy csodaszép helyre, elállt a lélegzetem is. Vizpart mellett votunk letáborozva és nem mesze volt az erdő.
Volt ott egy kis menedékház is, de amikor bementünk egy egeret találtunk. Szegény Lou úgy megijedt tőle, hogy kisprintelt a házból, mi meg egy jót röhögtünk rajta és Liam megfogta a farkát és futott vele Lou után xD. Lou meg egész végig orditozott:
  -Gyere ide Lou ne félj már egy kis egértől! - mondta Liam.
  -Vidd el innen!!!! Nem viccelek! Liammm! - kiálltotta kétségbeesetten.
  -Harry, Lou mióta fél az egerektől? - kérdeztem.
  -Nekem azt mondta, hogy egyszer amikor a nagyszüleinél volt pont aludt és oldalra fordult és szembe nézett egy, ami ráakart mászni. Hát azóta fél tőle.
   -Szegény Lou! - mondtam sajnálkozóan. Imádom őket, olyan kis dilisek, ha ők nem lennének, akkor unhatnám a fejemet otthon.

* Aztán kipakoltunk a kocsiból és Niall meg Harry kezdték a sátrakat felállitani, ami őszintén megmondva nem nagyon ment. Lou, Liam, Zayn gyűjtöttek tűzifát. Én meg Kelly pedig a fiúkon röhögtünk.
Már egy órája küzködtek és nem ment:
  -Francba Niall, ezek milyen sátrak? - idegeskedett Harry.
  -Hát...kék sátor. - nézett értetlenül Niall.
  -Istenem, te szőke!!!  - csapott a homlokára Harry. Erre léptünk közbe Kelly-vel.
  -Nyugi fiúk megoldjuk. - veregettem meg a vállukat. -Csak figyeljétek a profikat.
  -Hahaha... ti, sátrat felállitani? Pff...ez képtelenség. - mondta Niall. Harry csak állt ott karba tett kézzel.
  -Fogadjunk, hogy megcsináljuk! - mondta Kelly.
  -Oké. Ha megcsináljátok egy óra alatt, akkor mi este bemegyünk a hideg vizbe egy szál alsóban. - húzogatta a szemöldökét Niall.
  -Niall, esetleg csak te, én biztos, hogy nem! - mondta Harry.
  -Jaj most jut az eszembe Harry te is meg kell csináld! És kuss! - nem hagytam sok választási lehetőséget neki.
  -Gonosz vagy!!
  -Biza, egy kis boszi vagyok. - és megcsókoltam.
  -De egy csini boszi! - kacsintott rám, de én nem válaszoltam.

*Már letelt az egy óra és kész is voltunk. Niall meg bevágta a durcit. Harry meg csak nevetett, mi meg kárörvendően néztünk rájuk:
  -Oké csajok, ti nyertetek, este fürdünk. - mondta reménytvesztve Niall.
  -Azaz! Pacsit!

*Már este volt és eljött az ideje az evésnek végre, már azt hittem soha sem eszünk. A tábortőz égett és felette sütöttük a pillecukrot. Istenem, mindent megért az a pillanat. Mint egy igazi csapat, akik elválaszthatatlanok, a lelkesedés, a zene...A fejemet Harry vállára hajtottam és adott egy puszit a fejemre és elkezdte énekelni : I won't let these little things slip out of my mouth, but if it's true, it's you, it's you, they add up to,I'm in love with you, and all these little things .És én visszaválaszoltam: I'm in love with you, and all these little things . Majd különvonultunk és rengeteget beszéltünk, a lelkem mélyére is beengedtem, ami idáig soha nem történt meg. Ismeri mostmár titkaimat, mindent tud rólam és nagyon boldog vagyok, hogy van aki megért és igazán szeret. Rengeteget jelent ez nekem. Majd elaludtam karjaiba.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése