2013. június 22., szombat

Szeretlek Harry!!!!!!

   Még mielőtt elment volna megkért, hogyha van kedvünk akkor Kelly-vel menjünk el hozzájuk mert medencés partyt tartanak. Gondolkodás nélkül rávágtam, hogy megyünk, aztán elment, én meg lefeküdtem. Egész éjszaka az a bizonyos puszi járt a fejemben, most már biztos, hogy szerelemes vagyok :).

   Másnap reggel:
Végre Kelly is hazaért, mert egész éjszaka bulizott a barátaival, nekem nem volt kedvem elmenni. Szegény eléggé nyúzottnak tűnt, de mihelyet elmondtam, a Harry-s sztorit egyből kipattan az álom a szeméből:
   -Képzeld, tegnap este idejött Harry és az esőben próbált kieggesztelni, mégf az elején elkezdte az ablakot kővel hajigálni, hogy észrevegyem. Olyan aranyos volt, persze azért flegma voltam vele egy kicsit, de hát nem adom meg magam könnyen, majd amikor elment adott egy puszit, hááát úgy elolvadtam...
   -Tudtam, hogy sikerülni fog, mostmár biztos összejösztök!! - mondta izgatottan. Erre én csak nevettem, nem tudtam megcáfolni, mert hazudnék ha azt mondanám, hogy nem szeretnék Harry-vel járni.
   -De még van egy jó hirem...- húztam az agyát Kelly-nek.
   -Mi?? Talán már több is történt??? - nézett tágranyilt szemmel.
  - Kelly! Szerinted én olyan vagyok?? - ripakodtam rá.
  -Ja nem! Bocs!Na mi az? - kérdezte türelmetlenül.
  -Harry meghivott a házukhoz egy medencés bulira, ahol nem mellesleg ott lesz a te herceged Lou is. - nyújtottam rá a nyelvem.
  -Na ne...Ezt nem hiszem el...Ali most azonnal pakoljunk, jól nézek ki, nem vagyok dagi, nincs narancsbőrőm????? - kérdezte kétségbesetten.
  -Nyugi Kelly, nagyon jó formában vagy! Hidd el! - nyugtatgattam.
  -Oké.Készülődjünk. Ahhoz képest hamar összepakoltunk és máris érkezett egy sms. Harry volt

az, hogy fél óra múlva jön a kocsi értünk. Totálisan izgatott voltam. Pillangók szálldostak a gyomromban.

   Harry szemszöge:
Miközbe vezettem hazafelé egész végig vigyorogtam.Hihetetlen, hogy mit tud kihozni belőlem Ali. Úgy gondoltam, hogy meghivom őket a házunkhoz, hogy egy kicsit jobban összemelegedjünk és erre ez a legjobb megoldás. Meghát a fiúknak is beszeretném mutatni.Az előszobában voltam, amikor észrevettem, hogy Lou a kanapén ül. Eléggé megijedtem, mert ő nem szokott ilyeneket csinálni.Odamentem:
  -Mia baj Lou? - kérdeztem féltően.
  -Semmi. - mondta elbambúlva.
  -Nekem nem tudsz hazudni.
  -Csak szeretném tudni, hogy szereted ezt a lányt?
  -Igen, de ez,hogy jön ide?
  -Csak látom, hogy nagyon komolyan veszed...és engem ugy-e nem fogsz azért elhanyagólni? - ekkor elészedte a kutyus szemeit.
  -Lou, már azt hittem, hogy nagyobb baj van.Ne hozd rám a frászt! Én soha nem foglak elhanyagólni, igérem!
  -Akkor jó! - ezután egy Larry Stylinson pillanat következett.
  -És meghivtam a csajokat a medencés bulira, ugy-e nem baj?
  -Dehogyis! De a másik lány szép???
  -Lou!!! Már is beakarsz csajozni? - furán néztem  rá, de muszáj volt, hogy röhögjek rajta.
  -Hát csak kérdem...
  -Nem mondok semmit se, majd meglátod! -vágtam egy gonosz arcot neki amire felkapta a vizet.

    Aznap délután (Alice):
Megérkezett a kocsi. 15 percnyi utazás után megérkeztünk a fiúk házához. Egyszerűen eszméletlenül vagány házuk van...Leesett az állunk.Majd bementünk a házba és mindenki nekünk szaladt, mindenki kérdett valamit de egyszerre, igy nem értettem semmit. Szörnyű, hogy mennyit mondanak.xD Majd megismerkedtünk. Mindegyiket nagyon birom. De amikor Harry átölelt olyan biztonságban éreztem magamat... melegséget árasztott. S azt se felejtem el, amikor Lou meglátta Kelly-t...basszus...szegény Lou teljesen lefagyott, köpni, nyelni nem tudott, szinte kitörtem a nevetésben, majd oldalbaböktem Harry-t.
Ketten ott kuncogtunk és ezek nem vették észre. xD Kelly is elkezdett mosolyogni és Lou leste minden léptét,majd  hamar átöltöztünk a fürdőruhánkba. A fiúk kint voltak és kezdtek sütögetni. De csak Niall és Zayn volt kint, s a többiek?! Ekkor választ kaptam mindenre engem Harry és Liam felkapott és bedobtak a vizbe, Kelly-t meg Lou. Mondhatni baromira jól esett...Majd amikor jobban szemügyre vettek fürdőruhában mindegyikuk le volt fagyva.

Egész nap óriási bombákat ugrottunk és rengeteget röhögtünk. Én inkább Harry-vel voltam, közbe Lou próbálta fűzögetni Kelly-t ami lassan sikerült is. Már sötét volt és egyedül voltam bent a medencében, a többieket nem is láttam. Már egy kicsit elszunnyadtam, amikor érzem hogy valaki a lábamat simogassa, egy pillanatra megremegtem, aztán vettem észre , hogy Harry az, de időm sem volt feleszmélni mert lehúzott a viz alá és megcsókolt... Úr isten!!!...Fantasztikus volt, mindigis kiakartam próbáni a viz alatti csókot, hát tessék...Már nem birtuk levegővel. Erre nagy huhogást hallottunk, ezek tudták,hogy ez lesz?... a bokorból direkt figyeltek és tuti, hogy Kelly mondta, hogy kipróbálnám a viz alatti csókot. A kis manók...Mindegy ez most kivételesen is jól jött. Elkezdtek kiabálni:
   -Szépek vagytok csak igy tovább! - mondta Liam.
   -Na nézzétek Hazza kielégült fejét...!!!!!! - mondta Zayn.Erre megint lehúzott Harry és ismét megcsókolt.
   -Alice, szeretlek!!! - suttogta Harry és közbe a hajamba túrt.Imádom, hogyha valaki a hajamba túr.
   -Én is Harry, szeretlek és szerelmes vagyok beléd!!!!! - mondtam úgy hogy közbe mélyen a szemébe néztem és láttam, hogy elérzékenyült, erre nagy csókcsatába kezdtünk...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése