2013. június 29., szombat

Reggeli kelés

    Alice szemszöge:
Miután végeztem a tusolással egy szál törölközőbe mentem ki. Harry erre felült az ágyra és láttam, hogy figyel, bár próbálja gondolatait elterelni másfelé, de nem nagyon ment neki:
  -Harry megkérlek szépen, hogy hozd ki a fürdőből a hajszáritót.
  -Repülök is! - és tényleg kezdett repülni, erre én csak egyet mosolyogtam, hogy milyen kis dilis. - Itt van szivem!
  -Köszi! Aztán lehajoltam, hogy jól tudjam megszéritani a hajamat és közbe éreztem mintha Harry tekinetete égetne...Hamar hátrafordúltam és elkapta a fejét:
  -Mi a baj? Úgy bámulsz... - néztem rá rosszalóan, de hamar el kellett forditsam a fejem, mert kezdtem már röhögni.
  -Ja semmi csak olyan tökéletes vagy...- mondta zavartan. Erre melléje kúsztam és átfogtam a nyakát.
  -Akkor érezd magad megtisztelve...- mondtam gúnyosan.
  -Annak érzem magam! A lehető lebüszkébb vagyok rád! - miközbe összenéztünk, mintha egy szikra pattant volna közöttünk.
  -Mostmár kéne aludjunk. - mondtam álmosan. Oldalra feküdtem és az én kis Szupermenem hátulról átölelt. Hihetetlen, hogy milyen biztonságérzetet kelt bennem. Soha sem akarom elvesziteni!

   Másnap reggel (Alice):
Még javában aludtam, amikor azt vettem észre, hogy Harry szájon puszil, próbáltam nem elvigyorogni magamat, igy hát tovább tetettem, hogy alszok. Elkezdett dörmögni, minden szavára bizseregtem:
  -Szeretlek Alice! Csodás vagy még reggel is, soha nem láttam nálad szebb lányt, aki ilyen aranyosan alszik,  mint egy kisgyerek (jó értelemben). - ezt suttogta nekem. Már nem birtam,ki kellett nyitnom a szememet.
  -Jó reggelt te nagy gyerek! - és akaratlanul is mosolyra nyilt a szám. Főképp, amikor megláttam egyedi és egyben utánozhatatlan haját, ami úgy nézett ki mint egy szénakazal. - Cuki a hajad!
  -Köszi, a tied is szivdöglesztő!- ekkor a puszit nyomott az orromra.Istenem...Majd lassan felültem és beleturtam hajamba.
  -Esetleg rendelne valamit reggelire az én kis tündérem? - közbe úgy állt mint egy igazi pincér. Majd hercegnősen visszaválaszoltam.
  -Hát, nem is tudom, talán egy kávét, tükörtojást, banánt és egy kis csokit.
  -Ó, itt valaki nagyon éhes. - majd fölémhajolt és megcsókolt.
  -Talán ez is megtenné reggelire...- kacsintottam rá.
  -Nekem megfelel. - kacsintott vissza. És lementünk a többiekhez. Mindenki ébren volt , de szegény Lou úgy nézett ki mint akit fejbelőttek Kelly-vel együtt és Niall szokás szerint tömte magát, nem értem, hogy tud valaki annyit enni és mégcsak nem is látszodik rajta, kész rejtély ez a szöszi.xD
  -Nahát Lou mi történt veled az éjszaka, olyan nyúzott vagy... - néztem rá sajnálkozóan. - Netán történt valami az éjszaka?
  -Ali haggyj légyszives! Nagyon fáradt vagyok. - mondta savanyú képpel. Ekkor Harry elment. Felhivtam Kelly-t a szobába:
  -Na történt valami...? - kérdeztem izgtottan.
  -Hát...- erre elvörösödött.
  -Úr isten Kelly, és milyen volt????
  -Remek, remek... - közbe magához szoritott egy párnát és hanyat vágta magát az ágyra. Örültem, hogy boldog és hogy a fellegekbe érzi magát, ha ő boldog akkor én is. Megérkezett Harry, ha meglátom a szivem hevesebben ver és tele lesz érzelemmel:
  -De ti Harry-vel hogy álltok? Történt valami komolyabb? - kérdezte Kelly kiváncsian.
  -Még a csóknál vagyunk, bár az ő részéről lenne több is, de én még várok. Ez a legjobb megoldás.
  -Tipikus te. De ez még nem nagy baj.
  -Jaj de én olyan szerelmes vagyok...ilyen soha nem volt!
  -Na ne olvadozz itt nekem, mint egy fagyi, a végén az egész ágy tocsogni fog xD. - mondta kényeskedően Kelly.
  -Jóól van na! - de ekkor hivtak a fiúk.
  -Srácok, kitaláltuk, hogy menjünk egyet sátorozni, úgyis olyan rég voltunk már kirándulni. - mondta Zayn. Mindenkinek tetszett az ötlet, holnap reggel indulunk.

 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése