2013. július 1., hétfő

Tündérem :)


Nem aludtam valami sokat, még hallottam ahogy a srácok nevetgélnek és ekkor jutott eszembe a fogadásunk. Basszus...szinte megúszta ez a két lókötő a fürdést! Harry is el volt aludva, ezért felébreszettem:
  -Harry kelj fel! Lenne még egy kis elintézni valónk, nemde? - álltam karbatett kézzel előtte.
  -Ó, pedig már azt hittem, hogy elfelejted? - a kutyus szemeivel próbált lebeszélni erről az egészről, de nem vagyok valami könnyű eset.
  -Come on Styles! Hivjad Niall-t is! - majd nagy kinnal megindult a két cukiság és fejest ugrottak a tóba,de még volt egy kis bökkenő, hogy 19 fokos volt a viz és 10 percet kellett ott bent legyenek. Persze mi kint a parton nagy élveztük a kis előadásukat, miközbe egymást dobálták a vizben. Hihetetlen, hogy miket nem műveltek le a vizben.De hol van Lou?? Odamentem Kelly-hez, de ő sem tudta, hogy hol van. Nemáár...nincs meg Lou:
  -Elképesztőek vagytok csajok, gratula! - mondta Zayn. - Én nem lettem volna képes őket betuszkólni még erőszakkal sem.
  -Köszi, de nem láttad valahol Lou-t? Sehol sem látom! - mondtam kétségbeesetten.
  -Nem. Gyertek keressük meg! - mindenki zseblámpával a kezében elkezdte keresni Lou-t.
  -Lou!! Haho...hallassz?? Mondj valamit! - kiálltuk kórusba, de semmi.
  -Hát ez remek! - mondtam mérgesen. Ekkor vettem észre, hogy Kelly sir. Rossz volt látni, ahogy aggódik, soha egy fiú miatt nem volt ennyire kiakadva. Féltem, hogy nem találjuk meg, aztán már az erdészetet is felhivtuk és bejelentettük az eltünését. Már mindegyikünk tiszta ideg volt, nagyon féltünk, hogy nem találjuk meg. Próbáltam vigasztalni Kelly-t, de nem lehetett, Harry is csak nyugtalanul járt fel-alá. Nyomott volt a hangulat. Csak a rémisztő csend, sötét és a szomorú fejek...S egyszercsak valami árnyat láttunk, egy emberalakot. Lassan cammogva jött felénk, a fiúk felpattantak, azt hittük, hogy valami vadállat, de nem. Lou volt. egy sörösüveggel a kezében, nem éppen a legjobb állapotban. Mindannyian fellélegeztünk, Kelly pedig futott feléje és nyakába ugrott és nagy zokogásba kezdett. Láttam, hogy megkönnyebült, de reszketett:
  -Lou!!! Szerelmem, miért mentél el? Már azt hittem, hogy soha nem látlak. - mondta Kelly kétségbeesve.
  -Nyugi csak jártam egy kicsit, ki kellett szellőztetnem a fejemet. De te ennyire aggódtál értem?
  -El sem hiszed mennyire... - szorosan átölelték egymást, mi meg visszavontuk az eltünést. Ezután mindenki lefeküdt, elég volt ez a sok idegeskedés.

   Másnap reggel (Harry):
Szerencsére lecsitultak a kedélyek, engem is nagyon megrémitett Lou eltünése, soha sem csinált igy, ez különös...Hamar felkeltem, még Ali aludt, szeretnék egy kicsit többet lenni vele, közelebb akarom érezni magamhoz.ki kell találjak valamit. Vele szembe feküdtem, pont akkor fordult felém és elmosolyodott, én csak néztem és nem tudtam elhinni, hogy az én tündérem.A mosolyt nem lehetett levakarni rólam.
Hamar csináltam neki reggelit és melléje virágot is szedtem, minél jobban a kedvében szeretnék járni:
   -Jó reggelt szivem! - mondta nagy álmos hangon Ali.
   -Jó reggelt tündérem! - válaszoltam és kapott egy reggeli csókot. - hogy aludtál?
   -Jól, a tegnaphoz képest, de ha te itt vagy velem, akkor mindig jól alszom. - és átkarólta a nyakamat.
   -Tudod, hogy szeretem amikor a nyakamba kapaszkodsz? - hajoltam közel hozzá és tekinetetemet végigfutattam rajta.
   -Nem mondtad, de netán tetszik valami rajtam, hogy úgy méregetsz azzal a csodás szemeddel?
   -Hát elvileg a barátnőm vagy... és csodaszép vagy! - majd mélyen egymás szemébe néztünk és láttam valami kis rezdülést szemében, ami ravasznak tűnt. - Mi volt ez a pillantás?
   -Semmi, csak gondolkodtam.
   -És szabad tudnom, hogy min? - néztem rá kiváncsian.
   -Majd megtudod!
   -Te kiakarsz késziteni?
   -Nem, de majd a legjobb pillanatban megtudod, és hiába nézel olyan ártatlanul... - ekkor föléje emelkedtem és egy forró csókot leheltem ajkaira. Éreztem, hogy teste minden porcikája elernyed és megadja magát. Egy ideig szótlanul feküdtünk egymáson, majd Lou bejött és megzavart, aminek mondhatni nagyon örültünk:
   -Bocsi fiatalok,de gyertek ki!
   -Miért? - mondtuk egyszerre Ali-vel.
   -Itt van Ed. (Ed Sheeran) Meghivtuk a scrácokkal, ugy-e nem baj?
   -Nem baj.Gyere be kell mutassalak neki, nagyon jó fej. - mondta Harry és megfogta a kezemet és felsegitett.
   -Szia Ed! - mondta Harry. - Be szeretném mutatni a barátnőmet Alice-t.
   -Szia Alice! Örülök, hogy megismerhetlek! - mondta tök aranyosan.
   -Én is! De csak szólits csak Ali-nek. - és igy ment egész nap mignem,...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése