2013. augusztus 5., hétfő

25. Újra együtt! :D


    Harry szemszöge:
Úgy érzem, hogy szeretem Ali-t, de azok után ahogy kitette a szűrömet úgy érzem, hogy eltávolodtam tőle...De adok egy esélyt! Jó lenne ha minden rendbejönne, jó lenne tudni, hogy van aki melletted van, és van aki  szeret, van aki átölel és azt mondja, hogy ne félj minden rendbe jön és van aki megcsókol és " a tenyerén hordoz". Hiányzik a reggeli ébredés...hogy valaki azt mondja, hogy jó reggelt szivem hogy aludtál?...Időre van szükségünk, egyből minden nem jön rendbe.

     Ali szemszöge:
Jó, hogy végre visszatért az emlékezetem, már annyi bajt csináltam és nagyon széggyellem magamat, rendbe kell hozzak mindent. Harry-vel is azért jócskán sikerült beszélni, legalább nem martam el magamtól annyira, hogy ne szeressen. Úgy érzem, hogy rendbe lehet hozni az elmúlt időt.
*Már dél volt, amikor lementem a többiekhez, épp jöttem le a lépcsőn, amikor a fiúk elém ugrottak és mindegyik megölelt, biztos, hogy Harry elmondta, hogy visszatért az emlékezetem:
  -Srácok ma ünnepelünk! - mondta Zayn jó kedvvel.
  -Olyan jó, hogy visszatért az emlékezeted...- ugrott nekem Niall.
  -Oké srácok, oké. Nyugi...- próbáltam csititani, nem szeretem a nagy felhajtást. Mindenki ott volt, csak Harry nem.
  -Ali, lenne kedved egy kis csajos dologhoz? Elmehetnénk vásárolni amig a fiúk szervezik a bulit. - mondta Miranda ugrálva és tapsolva, egyszerűen imád vásárolni.
  -Oké, srácok tiétek a piszkos munka, mi megyünk mulatni! - mondta fennhangon, idegesitve a fiúkat Holly.
  -Igazi boszorkák vagytok! Ez nem állja...-kezdte el a hisztizést Liam.
  -Talán féltékeny vagy? - bújt hozzá Miranda. Olyan aranyosak együtt...
  -Hát azért örültem volna ha megkérdezitek...
  -Nem hiszem el, hogy egy hisztis csajjal járok...
  -Haggyad Miranda, ha akar jönni manikűröztetni, meg gyantáztatni, akkor hadd jöjjön! - erre mind elkezdtünk röhögni. De Liam inkább  felment a szobájába, tuti, hogy csak tettei magát. De Harry még sehol.
  -Na jó csajok menjetek, elintézünk mindent! - nyugtatott meg Niall.
  -Oké sziasztok! - és ezzel elmentünk.

     Miranda szemszöge:
Nem gondoltam volna, hogy ilyen is tud lenni Liam, sajnáltam őt, de neki jobb Niall-ékkel. Hogy nézne ki, hogy mi hárman csajok és ő velünk a manikűrösnél...Bele se merek gondolni...De Ali-vel nincs rendben valami...Szerintem azt várta, hogy Harry is ott lesz. Nagyon szurkolok nekik, mert megérdemelnék, hogy végre boldogok legyenek.
*Épp az egyik kirakat előtt nézelődtünk, amikor egy lány odajött hozzánk, egy rajongó volt:
  -Sziasztok, ti úgy-e a 1D-s fiúk barátnői vagytok? - kedvesnek tűnt a lány, nem az az "őrűlt" tipus.
  -Szia igen, segithetünk? - kérdezte Holly.
  -Csinálunk egy közös képet?
  -Hát persze. - miután elkészült a kép, a lány Ali-vel beszélt.
  -Úgy-e újra összejösztök Harry-vel? Annyira édesek vagytok.
  -Hát őszintén megmondva nem tudom...lesz valami.
  -Mindenesetre szoritok nektek! - és ezzel elment. Még bementünk pár helyre,de jöttünk is vissza, mert a fiúk hivtak.
 
    Ali szemszöge:
Este volt, a diszek lassan a helyükre kerültek, a kaját is meghozták. Felmentem átöltözni.Ahogy kiléptem az ajtón Harry jött velem szembe:

 -Nagyon csinos vagy Ali! - közbe édesen mosolygott, a szivem majd kijött a helyéről.
  -Köszönöm! Te is jól festessz! - és ezzel előre engedett. Nem szóltunk egymáshoz. Majd elkezdődött a buli, mindenki csak ránk várt. Óriási hangzavar köszönhetően Liam-nek.
Mindenki megvan őrülve. Igazi házibuli. Már éjfél lehetett, amikor kimentem a kertbe levegőzni, az ajtónak pont háttal álltam, amikor egy hideg kéz ért a vállamhoz. Az elején megijedtem, de ezer kéz közül is megismerném a Harry-ét:
  -Szia, mit csinálsz? - kezét zsebébe tette és megkerült.
  -Szia, csak egy kicsit levegőzök és te?
  -Hát láttam, hogy itt vagy egyedül és gondoltam, hogy kijövök...- zavarban volt, láttam.
  -Értem. - nem tudtam mást mondani, lefagytam.
  -Ali, gondolkoztam ma kettőnkről...és szerintem próbáljuk meg újra. Nem birlak távol tartani magamtól, meg nem is akarom. Imádlak, ahogy elmész előttem vagy ha egymás szemébe nézünk zavarba jövök. Szeretlek Ali! - majd megcsókolt. Úgy éreztem mintha ez lenne az első csókunk, pont olyan volt...
   -Én is szeretlek Harry! - és egész este kint maradtunk...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése