2013. augusztus 15., csütörtök

28. Megtalálom


   Louis szemszöge:
Miután Kelly elment visszamentem bulizni, de nem volt valami nagy kedvem, hamar el is jöttem. Nem értem...szeret, de elhagy. Véletlenül találkozunk, kiderül, hogy szeret, de igy még rosszabb, hogy a szemembe mondta...Nem is aludtam éjszaka. Senki sincs, aki tudna segiteni és akiben teljesen megtudnék bizni...

    Kelly szemszöge:
Pocsékúl érzem magam, most biztos azt hiszi Louis, hogy a munka sokkal fontosabb nála...Istenem, miért kellett nekem jelentkezni pont oda? Senkim sincsen, egyedül vagyok...Olyan mint egy rémálom, ami megfolyt, nem enged lélegezni.ú

    Harry szemszöge:
Most már minden kezd rendeződni, de van egy kis elintézni valóm, ami nagyon nehéz lesz, ez pedig Louis. Fel kell keressem, nem hiszem el, hogy senki se beszélt vele, vagy legalább tudnám, hogy jól van...Nem tudom, hogy fogjak neki a keresésének...
   -Srácok egy kicsit figyeljetek rám! Valaki nem beszélt Louis-val amióta elment? - kiáltottam le a lépcsőről.
   -Nem, nem irt vissza twitter-en...- mondták egymás után. De Holly gyanús volt és Niall is. Niall szinte megnyuvadt, amikor megkérdeztem:
   -Holly, te nem beszéltél vele? - közbe közeledtem hozzá.
   -Hát...ami azt illeti beszéltem. - mondta félénken.
   -És nekünk miért nem szóltál, nincs annyi jogunk tudni, hogy mi van vele? - kérdeztem tőle már-már kiabálva, nagyon mérges voltam rá, hogy igy lapit.
   -Holly miért nem szóltál? - kérdezte Liam.
   -Oké, oké álljatok le! Azt mondta hogy megvan, nem kell aggódni érte és hogy új életet kezd és úgy érzi, hogy nincs itt keresnivalója...
   -Hát már mért ne lenne itt keresnivalója?! - dühöngött Zayn.
   -És esetleg nem mondta, hogy hol van? - kérdezte Liam.
   -Nem sajnos. - húzta el a szája szélét Holly.
   -Akkor irj rá, haddlám! - és mindannyian leültünk a laptop elé, pont fenn volt Louis, Holly hamar ráirt.
Szia Louis! Mit csinálsz? Jó 5 percig nem jött válasz.
   -Szia, hát semmit, unatkozok s te, jól vagy?
   -Hát én is unom magam és igen jól vagyok, te?
   -Köszi ahogy lehet megvagyok, bár voltak jobb napjaim is...- erre gondoltam magamban, hogy nekem is voltak sokkal jobb napjaim is.
   -Mesélj!
   -Inkább most nem...nincs kedvem.
   -És hol vagy?
   -Holly, úgysem megyek haza és ti sem vihettek el innen!
   -De Louis, mindenkinek hiányzol! - tűkön ülve néztük, amit irnak, egy pissz se volt.
   -Még Harry-nek is, meg Ali-nek is? Mindegy, már semmi sem lesz olyan mint régen. Harry nem bocsájt meg...És a kérdésedre a válaszom az, hogy New York-ban vagyok.
   -Igen még ők is hiányolnak. És Harry már megbocsájtott neked rég!
   -Bocsi Holly de most megyek szia!
   -Szia, vigyázz magadra! - nem szóltunk egymáshoz, mindenki magába volt szállva, pokoli volt ez a siri csönd.
   -Srácok én most azonnal repülök New York-ba, muszáj beszéljek Louis-val! - mondtam határozottan, amit a többiek is helyeseltek. Azonnal összepakoltam és felültem az első gépre, féltem, hogy mi lesz belőle, de nem veszithetek, meg kell mentsem a barátságunkat.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése