2013. augusztus 7., szerda

26. I want your hands in mine!


    Minden olyan békés, újra Harry karjaiban ébredni..A fellegekben érzem magamat vagy inkább a kertben? Úr isten mi a kertben aludtunk? Hát ez szép...Harry még aludt, nem akartam kimászni karjai közül, csak azt kivánom, hogy minden reggel ilyen legyen! Olyan nyugodtan és mélyen alszik, jó nézni! Ekkor hallottam valami kuncogást, szétnéztem és hát vajon kiket látok? Ott volt az egész pereputy az ablakban. Esküszöm egyszer-egyszer olyan idegesitő tud lenni...De inkább mutattam egy fuck you-t és elfordúltam. Egy kicsit játszodtam Harry fürtjeivel, erre megébredt:
    -Jó reggelt szerelmem! - adtam egy puszit neki.
    -Neked is jó reggelt! - és adott egy puszit a homlokamra. - Hol vagyunk? - közbe megsúrolta a szemét, mint egy kis 5 éves gyerek.
    -Hát, a kertbe. - szegény el volt tájékozódva.
    -Tényleg, de olyan éhes vagyok...
    -És mi lenne a kivánságod?
    -Először is egy nagy nagy csókot, a többi már mindegy! - ahogy tud azokkal a szemeivel csábitani...eleget tettem kérésének.
    -Esetleg még egyet nem kaphatok? - ennyire mohó legyen valaki...
    -Nem, mert hanem nem leszel éhes! - erre közelebb húzott, én fölötte voltam és megfogta a derekamat. -Harry, most már tényleg menjünk be! - de alig akart elereszteni. Kézen fogva besétáltunk a házba, a többiek meg rögtön nekünk ugrottak:
    -Na végre együtt, ezt akartam látni! - mondta Zayn.
    -Végre áll helyre minden! - mondta Niall. Erre mi csak mosolyogtunk.
    -Harry, jobb ha mi most megyünk fel, nincs kedvem hallgatni őket...- súgtam a fülébe.
    -Oké. - és szó nélkül felmentünk.
    -Nade srácok, most mért mentek el? - kérdezte értetlenül Miranda. De mi erre se válaszoltunk. Csak felmentünk a szobába. Harry becsukta az ajtót, én meg leültem az ágyra, Sokáig néztünk egymás szemébe, egész nap csak dumáltunk. Nem sietünk el semmit se. Majd felléptünk mindketten twitter-re. Láttam, hogy Louis posztolt. Úr isten de rég nem tudok róla semmit se...Ráirtam: Szia Louis, mit csinálsz, hogy vagy? De erre nem irt vissza. Már negyed órája várom, hogy irjon vissza, de még mindig semmi. Vajon hol van? Aggódom érte...

    Holly szemszöge:
Épp fent voltam twitter-en, amikor Louis posztolt valamit, gondolkodás nélkül ráirtam: Szia Louis, olyan rég beszéltünk, hogy vagy? Majd nagy későre vissza irt:
    -Szia, hát úgy ahogy megvagyok s te?
    -Köszi jól, nagyon aggódok érted Louis...Nem jössz haza?
    -Holly, nekem már nincs mit keresni ott...
    -Dehogynem. Mostmár nyugodtan gyere haza, Harry-ék újra együtt vannak és Ali emlékezete is visszatért.
    -Hát ez remek hir, de nekem úgyis jobb itt, majd egyszer valamikor hazamegyek...
    -Oké. Majd még beszélünk, szia!
    -Oké, szia.
Hát legalább sikerült beszélni vele, elmondtam Niall-nek is. Csak ketten tudjuk.

    Louis szemszöge:
Amikor Holly azt mondta, hogy Harry-ék újra együtt vannak nagyon örültem, legalább ők nem mentek tönkre, velem is történt egy s más...De legjobb ha még maradok még.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése