2013. augusztus 25., vasárnap

32. Love is in the air!


    Megérkeztünk! Végre egy kis London-i levegő! Nagyon siettünk, hogy minél hamarabb legyünk otthon. Hazafelé össze-vissza kalapált a szivem. 15 perc múlva megérkeztünk házhoz. Kelly-ék összeölelkezve mentek az ajtó felé, én meg csak utánuk kullogtam. Benyitottunk:
   -Hahó srácok, megjöttünk! - kiáltotta el magát Louis, amire nagy futást hallottunk az emeletről.
   -Jön a kis csordánk! - nevetett Kelly.
   -Srácok! Úr isten, annyira hiányoztatok! - ugrott egyszerre a nyakunkba Miranda, Niall és Holly. Szinte letepertek.
   -Ti is nekünk! - ekkor megpillantottam Ali-t. Először csak megállt a lépcső tetején, majd elmosolyodott. És én minden kis rezdülését figyeltem. Majd lassan megindult a lépcsőn. Ezt nem értettem annyira...Mielőtt leért volna  a nyakamba ugrott, váratlanul ért...:
   -Héé Ali! Te kis gonosz! - közbe megcsókoltuk egymást és megindultam vele a nappaliba. Nem engedett el, szorosan kapaszkodott belém.
   -Ali ne szorits annyira, mert megfolytassz!
   -Bocsi, de egyszerűen jól esik újra a karjaidban lenni!
   -Azt elhiszem, tudom, hogy kényelmes vagyok! - erre meg olyan " nem mondod?" fejet vágott.
   -Szeretlek Harry!
   -Én is téged! - de erre közbeszóltak.
   -Drága szerelmesek, bocsi,  hogy megzavarom a turbékolást, de mi is itt vagyunk és szerintem ezt inkább a hálóban kéne...- mondta Liam, aki olyan kis "nincs igazam" fejet vágott. Niall meg csak perverz fejet vágott.
De mire visszaszóltam volna bármit is Ali adott egy csókot és igy már nem is érdekelt, hogy mit mondanak a többiek. Majd elmeséltük, hogy mi és hogyan történt.
   -Hát ez nem semmi...- képedt el Zayn - De a lényeg, hogy itt vagytok! - erre egy nagy csoportos ölelkezés tőrt ki.
   -Menjünk el bulizni! - mondta Miranda.
   -És hova? - kérdezte Louis.
   -Ide a Spirit-be, nagyon jó hely!
   -Srácok valakinek ellenvetés? - nézett szét Niall. Mindenki hallgatott. - Oké, akkor ma buli!!!

   Ali szemszöge:
Most olyan boldog vagyok, hogy itthon van Harry, hogy azt nehéz szavakba önteni. Már annyira hiányzott, hogy még párszor, mintha hallottam volna a hangját is, amig nem volt itthon, meg amikor takaritottam elékerült az egyik cucca és percekig magamhoz szoritottam.
*Miután megbeszéltük, hogy megyünk bulizni egy kicsit elhivtam Louis-t, hogy beszélgessünk:
   -Louis, szeretnék kérdezni valamit...- mondtam félénken és halkan.
   -Mondjad!
   -Úgy-e már nem haragszol rám? Tudod...- zavarban voltam, még mindig nem értem, hogy lehettem ilyen hülye.
   -Jaj Ali, ne butáskodj. Én nem haragszom rád! - erre elkezdett mosolyogni és megölelt.
   -Biztos? - toltam el egy kicsit magamtól.
   -Egészen biztos! És felejtsük el!
   -Oké! - erre jött Niall.
   -Na, tessék készülődni! Ne hagyjátok az utolsó pillanatra! - förmedt ránk.
   -Niall, még csak dél van. Hova sietni? - nézte értetlenül Louis.
   -Hát de...- de erre közbeszóltam.
   -Figyelj Niall, kész az ebéd. Nem vagy éhes? - erre azonnal megfutamodott. Jót nevettünk ezen Louis-val.
   -Kösz, hogy megmentetted az életemet!
   -Szivesen! - böktem oldalba Louis-t.

   Délután 7 óra ( Ali):
Mindenki nagy készülődésben van. A ruhák szanaszét feküdnek a lakásban. És egymás után halljuk az ajtó csukódást. Én meg Harry-vel egy szobában készülődök:
   -Harry mit vegyek fel? Semmim sincsen...- mondtam bánatosan és közbe eldobtam az egyik ruhámat.
   -Dehogynem, annyi cuccod van...Vagy ha semmi ötleted akkor mért nem hivod a stylist-odat, Mr. Styles?
   -Hát hogy is felejthettem el...- csaptam a homlokomra. - Mr. Styles! - kiáltottam, erre meg Harry nagy fekete szemüvegbe és sállal a nyakán besétált. Mellesleg az az én sálam volt.
   -Hát ez meg mi a szar? - lehet, hogy egy kicsit mogorva voltam, de ezt...
   -Nana drágám ne sértegess! - úgy csinált, mint egy kis buzi divatdiktátor. Rengeteget nevettem rajta. Hamar összekapott pár ruhát és azzal betuszkolt a fürdőbe. . De ahogy ott állt és várt, hogy jöjjek ki...és aztán ahogy kritizált...Még mindig csneg a fülembe, hogy " ez nem a te stilusod! Ez öregit! Ez unalmas!...De amikor kiléptem az 5. összeálitásban egyszerűen lesett az álla.
   -Anyám! Itt valaki nagyon dögös! - erre megpördűltem, mint egy hercegnő. És nagy nagy csókot kaptam.
   -Na mehetünk!
   -Oké szépségem! - és erre egyet kacsintott.
Amikor lementünk a nappaliba a többiek is ott voltak, mindenki kicsipve. Liam amikor meglátott minket kézen fogva lejönni ámultam ezt kiáltotta:
    -Per-fect! - erre mindenki elkezdett nevetni. És indulhattunk a buliba.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése