2013. augusztus 26., hétfő

33. You are the best!


   Gyalog mentünk a buliba, de arrafelé is egész végig hülyéskedtünk. Olyan volt mint régen.Mindenki a párjával kézen fogva, kivéve Zayn. Láttam rajta, hogy egy kicsit zavarban van. Ekkor be is indult az " összeboronáló programom" , sokakat hoztam már össze, Zayn-nek sem ártana már egy társ.
Hamar odaértünk a Spirit-be, eszméletlen jó hely. Mihelyt bementünk az ajtón éreztem a buli hangulatát és azonnal be is szálltam. Ha zenét hallok azonnal elkezd mozogni. Testem minden porcikájába érzem a zenét, mintha újraélednék. Majd a pulthoz mentünk kérni valami italt, bár én nem nem kértem erőset, Harry annál inkább, Féltem, hogy kiüti magát, ezért figyelmeztettem:
   -Harry remélem, hogy nem ütöd ki magadat, mert nem szeretnék egy részeg embert hazacipelni!
   -Ne aggódj Ali! Vigyázok! - hát ha ő mondja, akkor elhiszem...- Nincs kedved táncolni velem? - örültem, hogy megkérdezi.
   -Menjünk! - és bementünk a táncparkett közepére. Eszméletlenül jól tud táncolni. Azt hittem, hogy olyan kis esetlen, de kellemesen csalódtam benne. Én sem vagyok valami nagy táncos.
   -Elképesztő vagy! - bújt közel hozzám és a nyakamnak esett.
   -Én sem mondhatok mást!
   -Kellesz Ali! Most! - gondoltam, hogy erre megy ki a játék.
   -Még ne! Bulizzunk egy kicsit! - láttam rajta, hogy nehezen elfogadta az álláspontomat, de azért egy kicsit jól esett látni, hogy kinozhatom...
   -Tudom, hogy csak kinzol! Ügyes!
   -Köszönöm az elismerést! - és egy "én nyertem" fejet vágtam. Majd a többiekhez mentünk. Kb. 2 óra lehetett, amikor már éreztem, hogy fáj a lábam, ezért megkértem Harry-t, hogy jöjjön velem. Ekkor nagyon megcsillant a szeme.
   -Srácok most megyünk, mert nagyon fáj a lábam!
   -Aha, szóval fáj a lábad? - nézett furán Kelly. - Nem tudsz átverni Ali! Tudom, hogy action lesz! - erre a többiek is elkezdtek röhögni.
   -Nektek...nem mindegy? De tényleg fáj a lábam! De minek is magyarázkodok? Gyere Harry! - erre még jobban nevettek.
   -Harry, ne feledd el...- kiálltotta utánunk Louis. Erre én megfordultam és egy gúnyos mosolyt vágtam.
*Végre kiértünk. Majd hazasiettünk. Az én lakásomra mentünk, ki tudja ezek mikor tántorognak haza...? Hamar letusoltam, Harry az ágyra le volt feküdve. Amikor kiléptem az ajtón azonnal felült és az ajkaiba harapott.
   -Gyönyörű vagy! - közben jött felém átkarolta a derekamat és apró csókat hintett a nyakamra. Ezt szeretem a legjobban.

A többi már csak jött magától...Tökéletes volt!

    Másnap reggel (Harry):
Hallom ahogy csicseregnek a madarak, a nap besüt az ablakon. Én meg olyan nyugodt és kiegyensúlyozott vagyok. De a legjobb az, hogy mellettem fekszik a világ legszebb és legszerethetőbb nője. Olyan édesen alszik. Hihetetlen milyen jól érzem vele magamat, ha velem jobb embernek érzem magam.
*Rávettem magam, hogy felkejek, hogy csináljak reggelit Ali-nek, adtam egy puszit a szájára és kimentem. Hamar elkészitettem a reggelit, pont amikor bementem akkor ébredezett:
   -Jó reggelt tündérem!
   -Neked is jó reggelt hercegem! - és egy nagyot nyújtozott.
   -Csináltam neked reggelit!
   -Istenem de aranyos vagy, köszönöm! - és adott egy nagy csókot.
   -Szivesen! - és szép lassan elfogyasztotta a reggelijét, még én is kaptam belőle.
   -Olyan fura ez a csönd.
   -Nagyon, de nem árt!
   -És mi lesz a mai program?
   -Hát...gondoltam, hogy bemutatnálak nagy későre anyuéknak. De csak ha nem baj.
   -Miért lenne baj? - erre meg csak megvontam a vállam.
   -Oké, akkor fel is hivom, hogy megyünk.
   -Oké, addig felöltözök és átmehetünk a többiekhez.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése