2013. július 11., csütörtök

15.Ezt már nem birom!


Mérhetetlenül boldog voltam, hogy itt van velem és úgyahogy jól van. Nem is beszélgettünk, csak csavargatta a hajamat és én is az övét. Olyan békés volt minden...Bejött Zayn. Harry el volt aludva én meg csak mosolyogtam Zayn-re:
   -Minden rendben?
   -Persze, de Harry nagyon fáradt. - adtam egy puszit az arcára.
   -Nagyon aranyosak vagytok! - és egy elismerő mosolyt láttam az arcán.
   -Köszi! - és átkaroltam Harry nyakát.

     Másnap reggel (Ali):
Kinyitottam  a szemetet. Akkor vettem észre, hogy én az ágyon fekszem és Harry meg a kanapén alszik. Egész éjjel itt volt?...De aranyos. Nem is volt szivem felkellteni, kimentem a folyósóra egyet járni. Épp találkoztam az orvosommal:
   -Jó reggelt Mrs. Thomson!
   -Jó reggelt doktor úr!
   -Na hogy van a kis betegünk?
   -Mostmár sokkal jobban.
   -Még pár vizsgálatot elvégzünk és ha minden rendbe van akkor hazamehet.
   -Jaj ennek nagyon örülök!
   -Én megyek is, mert sok dolgom van. Pihenjen!
   -Rendben.
Visszamentem a korterembe, Harry már fel volt kellve, amikor bementem épp a hajával játszott és édesen dörmögött.
Nehezen tudott megmozdúlni, még mindig fájtak a tegnapi ütések helyei:
   -Jó reggelt tündérem! Hogy vagy? - és az ölébe ültetett.
   -A kis tündér remekül van. De a kis herceg, ő hogy van? - és az orrára pöccintettem.
   -A kis herceg is jól van.
   -Képzeld lehet hogy ma hazaengednek!
   -Ez remek! - majd bekapcsoltam tévét, pont az egyik csatornán Harry-éket adták, de nem a szokásos témát. A verekedésről volt szó és egy paparazzi levideózta őket. Harry mérgesen nézte az egészet, egy szót sem szólt, majd kiviharzott. Tudtam, hogy ez lesz...Kimentem megkeresni, a fiúkkal egy helyt voltak, egyik se volt vidám. Haza kellett menjenek, mert Paul (menedzser) hivta őket, mert jó lenne megbeszélni a történteket, a fiúk rettegtek. Behozattam pár újságot és mindehol ők voltak a cimlapon: Harry Styles a nagy búnyos, Ismét perpatvar a 1D ház táján, Szerelmi háromszög... Mérges voltam, hogy mért ekkora dobra verni a dolgokat, de rájöttem, hogy ez ezzel jár és hogy hozzá kell szokjak ezekhez, mivel Harry-vel egy pár vagyunk. De félek... Mostmár muszáj lesz elmondanunk mindenkinek, hogy járunk. Félek a rajongóktól, a fenyegető levelektől, mindentől ami ránk nézve rossz...
* A vizsgálatokat elvégezték és semmi bajom sincsen, úgyhogy hazamehetek. Anyának már szólt Ben, de nem tudtak bejönni, anya ki volt akadva, borzasztóan aggódik értem, meg Harry-ért is. Irtam sms-t Harry-nek, hogy kiengednek és hogy jöjjön értem.
*Fél óra múlva már itt is volt, rajongók tömege tolongott az ajtónál, nehezen tudtunk kiszabdúlni onnan, mindenki csak azt kérdzte, hogy: Jártok és mióta? de a legdurvább ez volt: Megöllek Ali, ő az enyém és én leszek a felesége!, ezen kiakadtam és elkezdtem sirni:
   -Mi a baj? - nézett aggódva Harry.
   -Nem hallottad, hogy mit mondott az a csaj? Ki akar csinálni!
   -Nyugodj meg, nem meri megcsinálni... - próbált vigasztalni, de nekem elég egy ilyen fenyegetés és padlón vagyok. Az utóbbi időben nagyon érzékeny vagyok. Féltem az elvárásoktól, attól, hogy már soha sem lesz egy nyugodt pillanatunk sem...
   -Harry én ezt nem birom végig csinálni értsd meg! - és elviharoztam.
   -Ali!Most mért kell elmenekülni? - kiálltott utánam Harry és a kezét kinyújtotta, tehetetlenek érezte magát, akárcsak én.
* Amikor hazaértem a falnak dőltem és mint a vizesés potyogtak a könnyeim.Nem elég egy embert szeretni, ha a másik nem fogadja el úgy ahogy van.
Nem fog működni ez a kapcsolat, de borzasztóan szeretem... Felmentem a szobámba és felléptem twitter-re. Harry épp akkor ezt irta ki:
Öszzeszorúlt a szivem. Haragszik rám. De engem megbántott ez a bejegyzés, úgy érzem igy akar nekem üzenni és azt akarja, hogy lelkiismeret furdalásom legyen. Ilyen is tud lenni?...
Majd ezt irtam ki, hogy ő is lássa: Hiába szereted a másikat, ha a félelmedet nem tudod leküzdeni.
Majd a telefonomat is megnéztem, Harry hivott egy csomószor és sms-t is küldött: _Sajnálom Ali, hogy nem tudsz elfogadni, de akármit is teszel én szeretni foglak, és meg fogod bánni ezt a döntésedet, mert tudom , hogy szeretsz, csak annyira félsz az elkötelezettségektől és anniyra meg akarsz felelni másoknak, hogy nem veszed észre, hogy igy még boldogtalanabb leszel, engem is érdekelt mások véleménye és ez felemésztett, de mára már leküzdöttem. Harry :**_
Nem irtam vissza, de igaza van és a szivemből beszélt. Menekülök, mások elvárásira vagyok kiváncsi és közbe elvesztem azt akit igazán szeretek...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése