2013. július 13., szombat

16. I need your love!


Nem tudom elhinni, hogy milyen gyenge vagyok, mindig is próbáltam azt a látszatot kellteni, hogy én milyen erős vagyok, nem ijedek meg semmi apró dologtól, de a lelkem mélyén mindentől féltem, minden kapcsolatomban ott volt bennem az a kis ördög, ami nem haggyott szabadon élni. Tennem kell valamit...Nem hagyhatom, hogy Harry-t elveszitsem. Szeretem tiszta szivemből!

     Harry szemszöge:
Össze vagyok zavarodva...Miért csinálja ezt? Nem értem, mintha kitépték volna a szivemet. Hiányzik Ali közelsége...Csak a rajongók elől menekül? Vagy már előlem is? Szeret igazán?...Nem, ebbe már belefáradtam, alig ismerem meg, alig harcolom ki a szerelmét, meg ez a Jason is...Mi ez? Talán csak játszott volna velem?...Nem, Ali nem lehet ilyen! De kell szeressen ha twitter bejegyézésében azt irta, hogy szeret. Nem tudom, hogy mit csináljak, egyszerűen még mindig nem tudom felfogni, hogy elment.

     2 nappal később (Ali):
Se éjjelem, se nappalom. Harry jár a fejembe, és az eddigi eltöltött idő. Rágódtam eleget, az lesz a legjobb ha elmegyek hozzájuk. Nehéz volt meghozni a döntést, de megteszem. Ő már áldozott eleget és harcolt értem, most rajtam van a sor. Délután elmentem, mielőtt becsengettem volna vettem egy nagy lélegzetet, remélem megbocsájt. Becsengettem. Niall nyitott ajtót:
    - Szia Niall! Bejöhetek?
    -Szia, gyere. - de nem volt valami lelkes, de ezt meg is értem.
    -Harry itthon van? - nagyon zavarba voltam.
    -Fenn van a szobájába. - mutatott a lépcső felé.
    -Köszi. - és mosolyogtam egyet.
Miközbe lépkedtem felfelé azon gondolkoztam, hogy mit mondjak neki. Szégyeltem magamat. Majd bekopogtam hozzá:
    -Ki az már megint? - huuu...ez nem jelent valami jót.
    -Én vagyok Ali. Bejöhetek? - közben a szivem a torkomban dobogott.
    -Ha már itt vagy gyere.
    -Szia! - jöttem be lassan az ajtón, majd lassan becsuktam, amikor megláttam, előtörtek belőlem az érzelmek, annyira meg volt törve. Hibásnak éreztem magamat. Én hülye kikészitem fölöslegesen. Láttam rajta, hogy egy kicsit örül, hogy itt vagyok, de most biztos, hogy utál.
     -Szia! Hát te? - húzta fönébb a szemöldökét.
     -Én azért jöttem, hogy...bocsánatot kérjek. Bevallom gyenge voltam és szégyellem magamat, hogy ennyire kiakadtam. Nem az a lényeg, hogy mások mit gondolnak, hanem az, hogy én tiszta szivemből szeretlek. Mindig meg akartam felelni másoknak...De ez mostmár nem igy lesz, igérem. Meg tudsz bocsájtani? - a hangom már elcsuklott, könnyeztem, féltem, hogy mit mond. Egy darabig csönd volt, majd megszólalt.
     -Látom, hogy fáj ez az egész...De 2-3 nap alatt nem lehet túl lenni. Egyik nap érdekel mások véleménye, másik nap nem. Ez nem igy megy, én már csak tudom. De biztos vagyok benne , hogy szeretsz! És éppen nekem ez fájt, hogy ha szeretsz, akkor ha még nehéz is, de elfogadod, hogy nekem ilyenek a mindennapjaim - már ő is könnyezett.
     - Értem és sajnálom. - hajtottam le a fejem. -De én igy még soha senkit sem szerettem, mint téged!
     -Én sem szerettem soha senkit ennyire, mint téged! - és szorosan megölelt, majd megcsókolt. Soha egy csóknak sem éreztem ekkora jelentőségét, mint most. 
     -Szeretlek Harry!
     -Én is szeretlek Ali! - még egy darabig beszélgettünk, majd lementünk kézenfogva a fiúkhoz.
     -Nahát! Ki vagytok békülve? - kérdezte Lou. Mi meg csak egymásra mosolyogtunk.
     -Remélem, mostmár nem lesz több lesz veszekedés... - mondta Liam és fenyegetően mutatott felénk az ujjával.
     -Nyugi Liam, netán zavar? - kérdeztem flegmán.
     -Ja nem, csak... - hát persze Liam.
     -Nade ha már szent a béke, akkor csinálhatnánk is valamit, mert baromira unom magamat. - mondta Lou, aki Harry és az én nyakamba ugrott.
     -Menjünk bulizni! - mondta Zayn. 
     -Ez tök jó ötlet, végre Harry megtudod mutatni a tánctudásodat. - erre mind röhögtünk, de Harry  nem.
     -Mondhatni nagyon jól esett... - karba tett kézzel hátat forditott nekem.
     -Jaj na ne csináld! Tudod, hogy csak hülyéskedtem! - erre felkapott a levegőbe és megpörgetett. - Harry...nemár, tegyél le!!!!
     -Mi a baj? Talán nem tetszik? - és jókat röhögött a sikitozásaimon. - Tessék.
     -Na végre! 

* Eszméletlenül jó volt a buli, és Harry is remekül tud táncolni xD. Niall és Liam meg becsajozott. Nagyon aranyos lányok, remélem, hogy komoly kapcsolat lesz belőle. Az egyik csajt Holly-nak hivják, ő Niall barátnője, Liam barátnőjét pedig Miranda-nak hivják.
Ő Holly.

Ő Miranda (Mira)

Nem az kis cicás lányok, nagyon egyszerűek. Szegény Zayn, mostmár neki is kéne egy lány. Mi Harry-vel nem maradtunk túl sokat a szórakozóhelyen, inkább egyet sétáltunk a közeli parkban, ahol már egyszer voltunk. Annyira békés volt minden...Hirtelen megállitott Harry, maga felé forditott és megcsókolt, olyan forró és érzelemmel teli volt...Mintha csak a fellegekben járnék, olyan nekem mint egy őrangyal, ő az én kriptonimtom, ami kilő az égbe, felpörget és gyengévé tesz, lefagyok és nem tudok lélegezni, benne megvan az a dolog (One thing)...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése