2013. július 28., vasárnap

From best friends to strangers :(


      Louis szemszöge:
Mi volt ez a csók? Nem értem...Egész végig engem szeretett és Harry csak egy bábú volt számára, hogy közelebb kerüljön hozzám? És még itt van Kelly is...Összejátszodtak? Nem birtam Harry szeme elé kerülni. Ha megtudja ezt, akkor vége a barátságunknak! Senki se tudhatja meg mi történt! Távol kell tartsam magamat Ali-től! Pár perc múlva kopogtatást hallottam:
   -Igen? - és közbe felültem az ágyra.
   -Én vagyok Harry, beengetsz?
   -Harry most nem akarok senkivel sem beszélni. Kérlek menj el!
   -Mi történt? - erre már nem válaszoltam. Nem volt erőm hozzá.
   -Oké Louis, de ha lenyugodtál akkor gyere le. - és ezzel elment. Csak az járt a fejemben, hogy annyira törődik velem és közbe nem sejt semmit se...Nem akarom elvesziteni! Miért kellett igy történnie?

      Harry szemszöge:
A scrácok nem tudták, hogy miért viselkedik igy Louis.De én nagyon is tudtam...Jobb lett volna ha elmondtam volna, hogy Ali szerelmes belé, akkor nem lenne ez...
Ali orvosa felhivott és azt mondta, hogy Ali mostmár hazajöhet. De ide nem akar jönni és az ő lakásába egyedül lenne...Mégiscsak muszáj idehozni, holnap Niall megy érte. Addigis remélem, hogy Louis-val tudok beszélni.

      Másnap:
Nagyon ideges voltam. Louis még mindig be nem jött ki...Ali mindjárt itt lesz, Niall már elment érte, muszáj megint próbálkozzak:
   -Louis gyere ki mert nagyon fontos, kérlek! - muszáj volt határozottan mondjam, mert hanem nem lesz hatásos. Ekkor hallom, hogy közeledik, kinyitotta az ajtót. Szét volt zilálva, a szeme piros volt a sirástól, a haja borzos és minden szanaszét a szobában.
   -Mondjad. - olyan sebezhetőnek tűnt, mint aki feladta a harcot.
   -Niall most hozza haza Ali-t és...- fújtam ki a levegőt - csak ide tudjuk hozni, remélem megérted. - Louis erre egy "megértem" fejet vágott. - ezzel el is mentem.
* Hazajött Ali, azért lementem én is, nem akartam bunkónak tűnni. De nem volt valami boldog...
   -Louis hol van? - amikor meghallottam el is mentem, nem akarom hallani, ahogy nagy ódákat zeng majd, hogy ő milyen szerelmes Harry-be.
   -Fent van a szobájába, nagyon szarul érzi magát, alig tudott Harry bemenni hozzá, de még igysem mond semmit. Nem tudjuk mi van... - mondta Zayn.

     Louis szemszöge:
Hallottam, amikor megjött Ali. Valahányszor rá gondolok csak a csók jut az eszembe, semmi más. Sokat gondolkodtam és elhatároztam, hogy egy kis időre elutazok, nem birnék itt lenni. Ali és Harry?... és én csak kerülgessem őket...Túl bonyolult lenne...Lementem a nappaliba, de ott volt Ali, egyedül:
   -Szia Louis! - közbe megsértődött fejet vágott.
   -Szia! -  renttentően zavarban voltam.
   -Mizu? Hogy vagy?
   -Nem a legjobban...Azt hiszem elutazok egy kis időre...
   -Értem, csaknem előlem menekülsz?
   -Mindenki elől...El akarom felejteni Kelly-t is.
   -Pedig nagyon illetettek egymáshoz, sajnálom. És azt is sajnálom, ami a tegnap történt közöttünk, nem tudom mi ütött belém, hülye voltam...- úgy láttam az arcán, mintha megbánta volna, de amikor meg akartam fordúlni Harry a lépcsőn állt és szúró tekintettel nézett rám és Ali-re.
Tudtam, hogy nagy baj lesz itt...
    -Mi történt kettőtök között? - és lassan közelitett felénk. Köpni-nyelni nem tudtunk. - Most kérdem utoljára, mi történt kettőtök között? - és fokozatosan emelte fel a hangját.
    -Megcsókoltuk egymást. - vágta rá Ali, én meg csak ott álltam és vártam Harry reakcióját.
    -Louis! - már ahogy kimondta a nevem az egész testem beleborzongott - Ezt nem gondoltam volna rólad. Most szakitok Ali-vel és már ráhajtassz? Ilyen egy igazi barát? - nem mertem megszólalni, inkább hallgattam, hiába mondom azt, hogy ő csókolt meg, nem hinné el... - Nagyot csalódtam bennetek, de legjobban benned Louis! - s ezzel felvágtatott az emeletre.
     -Louis nagyon sajnálom...- mondta Ali szinte könnyek között. Hamar összecsomagoltam és elmentem, el innen, mert már itt úgy sem látnak szivesen. Nem búcsúztam el senkitől sem, csak mentem amerre láttam céltalanúl. Felszálltam egy New York-i gépre és fájó szivvel elmentem...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése